f·p·p · g·h·o·s·t· r·e·c·o·n
http://ghostrecon.fpp.pl


Ghost Recon

Żołnierze

Kiedy włączamy kampanię mamy do wykorzystania 12 żołnierzy:
- sześciu strzelców (Rifelman)
- dwóch snajperów (Snajper)
- dwóch żołnierzy wsparcia (Support)
- dwóch żołnierzy od ładunków wybuchowych (Demolitions)
Wszyscy oni znajdują się w zakładce "STANDARD". Każdy z nich po prawej stronie od obrazka ma 4 cechy które co każdą misję możemy zwiększać o jedno lub dwa oczka (tę możliwość posiadają zarówno żołnierze Standard jak i Specjalist) są to:
- Weapon - celność, chyba najbardziej przydatna cecha zwłaszcza dla snajpera.
- Stealth - ciche poruszanie, przydatne Rifelman'om, którzy są odpowiedzialni za główny atak.
- Endurance - wytrzymałość, tu się długo zastanawiałem czy wogóle wykorzystywać tę cechę ponieważ jak już ktoś cię trafi to i tak żołnierz na miejscu umiera. Zazwyczaj dzieje się to od jednego strzału. Jednak jeżeli przeciwnik strzela z daleka nie zawsze celnie strzela wtedy ta cecha jest bardzo przydatna. - Leadership - cechy przywódcze, dawałem zazwyczaj kilka punktów człowiekowi którym najczęściej chodzę z grupa. Np. dowódcy grupy Rifelman'ow.
Rifleman
Rifelmani są to po prostu strzelcy, odpowiedzialni za wszystkie główne akcje. To oni zawsze zadają pierwszy cios w stronę przeciwnika. Na początku gry ich statystyki początkowe są małe ale w miarę czasu można z nich uczynić prawdziwych specjalistów. Zaczynając kampanie mamy ich sześć do wyboru.
Wyposażenie:
- karabin M16
- Granatnik M203
- Pistolet M9 SD - Noktowizor - Lornetka - Dodatkowa amunicja
Dostępne zestawy są to:
- M16/M203
- M16/M9 SD
- M16/Lornetka
- M16/Amunicja
Lornetka jest dostępna w każdym z wyżej wymienionych zestawów.

Support

Support są to żołnierze odpowiedzialni za wsparcie oraz osłonę. Sam ich rzadko używałem ponieważ ich broń to prawdziwe "kosiarki" a na dalekie odległości ciężko trafić. Po rozpoczęciu kampanii mamy ich dwóch.
Wyposażenie:
- Karabin M249
- Granaty ręczne (frag)
- Pistolet M9 SD (wyposażony w tłumik)
- Noktowizor
- Lornetkę
- Dodatkową amunicję
Dostępne zestawy są to:
- M249/Ammo
- M249/M9 SD
- M249/Lornetka
- M249/Granaty

Demolitions

Demo - czyli ludzie od ładunków wybuchowych. Swoimi wyrzutniami rakiet (M136) wysadzają czołgi i wszystkie opancerzone pojazdy. Mogą także np. wysadzać mosty za pomocą Demo charge. Mogą strzelać pojedynczo lub seriami, mamy ich na początku dwóch
Wyposażenie:
- Karabin M4
- Pistolet M9 SD
- Ładuki wybuchowe - Demo charge
- Granaty
- M136 - Wyrzutnia rakiet
- Noktowizor
Dostępne zestawy są to:
- M4/Ładunki Wybuchowe
- M4/M9 SD
- M4/M136
- M4/Granaty

Snajper

Jak sama nazwa wskazuje tym żołnierzem będziemy eliminować przeciwników z dalekiej odległości. Podstawowi snajperzy w kampanii używają słabej broni dlatego zbliżenie jest małe. Tryb strzelania u snajpera jest pojedynczy. Grając snajperem zawsze staraj się dobrze ukryć.
Wyposażenie:
- Snajperka M24
- Pistolet M9
- Pistolet M9 SD
- Granaty
- Dodatkową amunicję
- Noktowizor
Dostępne zestawy są to:
- M24/M9
- M24/M9 SD
- M24/Granaty
- M24/Aunicja


--------------------------------------
Aktualizacja: 04·12·2002 - 07:01




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-04-19, 18:06, z 172.70.131.90 (172.70.131.90)
Strona dostępna online pod adresem: http://ghostrecon.fpp.pl/?pl:pages:show:18:::

DRUKUJ | Powrót