|
Kiedy włączamy kampanię mamy do wykorzystania 12 żołnierzy:
- sześciu strzelców (Rifelman)
- dwóch snajperów (Snajper)
- dwóch żołnierzy wsparcia (Support)
- dwóch żołnierzy od ładunków wybuchowych (Demolitions)
Wszyscy oni znajdują się w zakładce "STANDARD". Każdy z nich po prawej stronie od obrazka ma 4 cechy które co każdą misję
możemy zwiększać o jedno lub dwa oczka (tę możliwość posiadają zarówno żołnierze Standard jak i Specjalist) są to:
- Weapon - celność, chyba najbardziej przydatna cecha zwłaszcza dla snajpera.
- Stealth - ciche poruszanie, przydatne Rifelman'om, którzy są odpowiedzialni za główny atak.
- Endurance - wytrzymałość, tu się długo zastanawiałem czy wogóle wykorzystywać tę
cechę ponieważ jak już ktoś cię trafi
to i tak żołnierz na miejscu umiera. Zazwyczaj dzieje się to od jednego strzału. Jednak jeżeli przeciwnik strzela z daleka
nie zawsze celnie strzela wtedy ta cecha jest bardzo przydatna.
- Leadership - cechy przywódcze, dawałem zazwyczaj kilka punktów człowiekowi którym
najczęściej chodzę z grupa. Np. dowódcy
grupy Rifelman'ow.
|
Rifelmani są to po prostu strzelcy, odpowiedzialni za
wszystkie główne akcje. To oni zawsze zadają pierwszy cios w stronę
przeciwnika. Na początku gry ich statystyki początkowe są małe ale w
miarę czasu można z nich uczynić prawdziwych specjalistów. Zaczynając
kampanie mamy ich sześć do wyboru.
Wyposażenie: - karabin M16
- Granatnik M203
- Pistolet M9 SD
- Noktowizor
- Lornetka
- Dodatkowa amunicja
Dostępne zestawy są to:
- M16/M203
- M16/M9 SD
- M16/Lornetka
- M16/Amunicja
Lornetka jest dostępna w każdym z wyżej wymienionych zestawów.
|
|
Support są to żołnierze odpowiedzialni za wsparcie oraz
osłonę. Sam ich rzadko używałem ponieważ ich broń to prawdziwe
"kosiarki" a na dalekie odległości ciężko trafić. Po
rozpoczęciu kampanii mamy ich dwóch.
Wyposażenie:
- Karabin M249
- Granaty ręczne (frag)
- Pistolet M9 SD (wyposażony w tłumik)
- Noktowizor
- Lornetkę
- Dodatkową amunicję
Dostępne zestawy są to:
- M249/Ammo
- M249/M9 SD
- M249/Lornetka
- M249/Granaty
|
|
Demo - czyli ludzie od ładunków wybuchowych. Swoimi
wyrzutniami rakiet (M136) wysadzają czołgi i wszystkie opancerzone pojazdy.
Mogą także np. wysadzać mosty za pomocą Demo charge. Mogą strzelać
pojedynczo lub seriami, mamy ich na początku dwóch
Wyposażenie:
- Karabin M4
- Pistolet M9 SD
- Ładuki wybuchowe - Demo charge
- Granaty
- M136 - Wyrzutnia rakiet
- Noktowizor
Dostępne zestawy są to:
- M4/Ładunki Wybuchowe
- M4/M9 SD
- M4/M136
- M4/Granaty
|
|
Jak sama nazwa wskazuje tym żołnierzem będziemy eliminować
przeciwników z dalekiej odległości. Podstawowi snajperzy w kampanii używają
słabej broni dlatego zbliżenie jest małe. Tryb strzelania u snajpera jest
pojedynczy. Grając snajperem zawsze staraj się dobrze ukryć.
Wyposażenie:
- Snajperka M24
- Pistolet M9
- Pistolet M9 SD
- Granaty
- Dodatkową amunicję
- Noktowizor
Dostępne zestawy są to:
- M24/M9
- M24/M9 SD
- M24/Granaty
- M24/Aunicja
|
-------------------------------------- Author: Julek Last modified: 04·12·2002 - 07:01
: PRINT
|
|